.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سرمايه‌گذاري‌هاي جديد در صنايع كشاورزي مازندران
سرمايه‌گذاري‌هاي جديد در صنايع كشاورزي مازندران

وزير صنايع و معادن از سرمايه‌گذاري‌هاي جديد در بخش صنايع تبديلي كشاورزي در مازندران خبر داد.

به گزارش فارس، علي اكبر محرابيان عصر امروز در مراسم بهره‌برداري از كارخانه توليد فولاد در بندر اميرآباد بهشهر با بيان اينكه رفع محدوديت‌هاي صنعتي در استان مازندران موجب حضور سرمايه‌گذاران و كارآفرينان برتر كشور در اين استان شده است، افزود: استان مازندران داراي ويژگي‌هاي منحصر به فردي است كه با استفاده از نيروهاي دانش‌آموخته در بخش صنعت مي‌تواند راه نرفته گذشته را پرتوان طي كند.
وي با اشاره به اينكه وجود معادن غني فلوريد و ذغال سنگ در مازندران زمينه‌هاي مساعدي براي توسعه بخش صنعت و معدن در اين استان ايجاد كرده است، اظهار داشت: در بررسي نموداري و تراز جمعيتي كشور، مازندران در نقطه‌اي واقع شده است كه بيشترين بازار را به لحاظ منطقه‌اي و جغرافيايي داراست و اگر محصولي در اين استان توليد شود به خوبي به بازارهاي فروش دسترسي دارد.
وي وجود راه‌هاي مواصلاتي، بندر اميرآباد و اتصال به خط ريلي راه‌آهن را از مهم‌ترين مزاياي توسعه مازندران در بخش صنعتي‌ و كشاورزي عنوان و خاطرنشان كرد: در طرح‌هاي آمايش بر اساس الگوهاي مطالعاتي سهمي به عنوان تسهيلات براي مازندران در نظر گرفته شده است.
محرابيان با اعلام اينكه تمام تسهيلات بخش صنعت و معدن در مازندران در طرح آمايش صنعت و معدن جذب شده است از افزايش تسهيلات اين بخش در اين استان خبر داد و گفت: با افتتاح طرح‌ها و پروژه‌هاي بزرگ صنعتي راه توسعه صنعتي در مازندران هموار شده است.
محرابيان با تأكيد بر اينكه برگزاري همايش‌ها‌ و‌ گردهمايي‌ها به منظور جذب و بررسي سرمايه‌گذاري در استان مازندران بايد پيگيري شود، افزود: امروز در مازندران صنعتگراني داريم كه در بخش‌هاي فولاد و قطعه‌سازي از بهترين‌هاي كشور به شمار مي‌روند اما در استان‌هاي شمالي بايد به فكر ايجاد خطوط صنعتي برنج‌كاري باشيم تا تمرين خسارت به اين محصول عمده مازندران وارد نشود.
وزير صنايع و معادن با بيان اينكه با دستور رئيس جمهور در سفر به مازندران 2 كارخانه مهم برنج‌كوبي در اين استان در دست احداث است، گفت: در استان مازندران بايد به دنبال صنايعي باشيم كه بيشترين ارزش افزوده را با توجه به ظرفيت‌ها و توانايي‌هاي استان ايجاد كند.
وي با اعلام پرداخت تسهيلات جديد با موضوع صنايع تبديلي كشاورزي در مازندران ادامه داد: با پيگيري سرمايه‌گذاري‌هاي جديد در بخش كشاورزي مازندران بسياري از مشكلات در حوزه‌ كشاورزي و صنعتي مازندران حذف مي‌شود.
وي با تأكيد بر اينكه خط مدرن خودرو‌سازي گروه سايپا به زودي در استان مازندران آغاز مي‌شود، گفت: موضوع كك‌سازي سوادكوه موضوعي نيست كه به راحتي از آن بگذريم در حال حاضر تسطيح و كانال‌كشي زمين‌هاي مربوط به اين كارخانه با رعايت تمامي موازين زيست محيطي در حال انجام است.
محرابيان با اشاره به اينكه اين ماده پرارزش معدني بايد در مازندران در صنايع جانبي آن به كارگيري شود، تأكيد كرد: بايد به فكر اين باشيم حتي ماده كك استان مازندران صادر شود و به عنوان مواد اوليه و سوخت در صنعت استان به كارگيري شود.
محرابيان با تأكيد بر ايجاد تمام حلقه‌هاي توليد در مازندران گفت: از حضور، پشتيباني و ارائه تسهيلات در بخش صنعت و معدن مازندران كوتاه نمي‌آييم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.